zoomit

zoomit
همه چیز درباره تکنولوژی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 610
بازدید کل : 33887
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

این یک خودروی الکتریکی بامزه و جمع و جور است که در سمپوزیم خودروی های الکتریکی در لوس آنجلس به نمایش درآمده است. این اتومیبلی ۱ نفره به نام Eo است. که شرکت سازنده ترجیح می دهد آن را یک موتورسیکلت چهار چرخه بنامد.

این چهار چرخه برقی ظرفیت حمل یک نفر را دارد و با حداکثر سرعت ۶۵ کیلومتر در ساعت حرکت می کند و می تواند با یک بار شارژ ۲۰۰ کیلومتر را طی کند.

سخنگوی شرکت Ample که سازنده این محصول به شمار می رود، ادعا می کند این محصول نخستین موتور سیکلت چهار چرخه تمام برقی به شمار می رود و طراحی ویژه ای هم دارد.

در آن شما آینه های بغل را نمی بینید و در پشت آن دوربینی نصب شده که تصاویر زنده از پشت ماشین را روی یک نمایشگر در داشبورد نشان می دهد.

طراحی داخلی هم متفاوت است و این محصول می تواند در صورت لزوم تا سه نفر را جابجا کند. در واقع دو صندلی در بخش عقب قرار گرفته که تا می شوند و در کناره ها قرار میگیرند. این دو صندلی مانند صندلی های اتوبوس روبروی یکدیگر قرار گرفته اند. بنابراین در صورتی که خالی باشند، فضای بزرگی در پشت برای قرار دادن اشیای مختلف وجود دارد.

باید ببینیم که این چهار چرخه در عمل چقدر با استقبال مشتریان روبرو خواهد شد و البته هنوز در مورد قیمت و زمان ورود اش به بازار اطلاعی نداریم. اما اگر محصول ارزان قیمت و بهینه ای باشد احتمالا با استقبال مواجه خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط علیرضا
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :